Integrált vállalatirányítási rendszer
Árkalkulációs rendszerünkben ügyfelekhez csatoltan rögzülnek az elkészült kalkulációk. Az árkalkulációs szabályzatban rögzített módon kerül a rendszerbe az összes felhasznált képlet, számítási módszer és alap adat, melyet egyedileg az adott vállalat gyakorlata szerint készítünk el. Az automatikusan mentett kalkulációkból megrendelés esetén egy mozdulattal megrendelés/szerződés készíthető. Emellett lehetőség van árlisták készítésére, bármely megadott szempontok szerint, akár egyedi ügyfélkedvezmények figyelembevételével.
A bejövő vevői rendelések/szerződések alapnyilvántartása mellett (gyártás- és készletgazdálkodás modul megléte esetén) lehetőséget biztosít rendszerünk a részleges, többszöri lehívások, részteljesítések kezelésére, az anyag- és kapacitásszükséglet meghatározására. A szerződés adatlapján közvetlenül láthatóak a szerződésre tervezett gyártások és az eddigi teljesítések (gyártás modul esetében). A szerződéshez rögzíthetőek, vagy igény szerint - meglévő rendszerével integrálva - átemelhetők a szerződéshez kapcsolódó kimenő számlák, és azok teljesítései.
Raktári rendszerünk különlegessége, hogy a normál nyilvántartások mellett a különösen nagy értékű alapanyagokat, késztermékeket egységenként is képes azonosítani. Ezzel a módszerrel visszakereshetően nyomon követhető minden így azonosított termék fizikai mozgása, felhasználása, értékesítése. Természetesen a raktári rendszer teljes vonalkódos támogatással bír, legyen az akár a cég saját GS1 (régebben EAN) kódja, vagy belső ipari azonosító kód, akár a beszállítók által bekódolt termék. Rendszerünk kezeli a legkülönbözőbb gyártási és csomagolási egységeket. Raktári rendszerünk - akár csak a többi rendszerünk - jól integrálható szinte bármely meglévő számlázó, könyvelő és pénzügyi rendszerrel.
A Modulus Vállalatirányítási Rendszer támogatja az ütköző készletek fenntartását a gyakori felhasználású, általános alapanyagok esetében. Valamint a pillanatnyi készletek, a várható alapanyag beérkezések és a tervezett gyártások anyagszükségletét figyelembe véve, gördülő tervezési módszerrel előre tervezhetőek a szükséges készletek, elkerülhetőek az alapanyag ellátás hiányából következő leállások, illetve a szükségesnél nagyobb készletek felhalmozása, így jelentős költségmegtakarítás érhető el.
Már a megrendelések beérkeztekor lehetősége van egy középhosszú távú tervbe elhelyezni a megrendeléseit, akár egyedileg, akár automatikusan, pl. a visszaigazolt szállítási határidő vagy a termék tulajdonságai alapján, így előre láthatja a különböző (humán, gyártógépi, tárolási, szállítási, szerelési) kapacitásszükségleteket, illetve az alapanyag- és logisztikai kapacitás igényeket. A középhosszú távú kapacitás tervezése hatékonyan segíti az értékesítést a gyártási kapacitások hosszú távú lekötésében, az ügyfelek zökkenőmentes, határidőben történő kiszolgálásában, a beszerzést, hogy időben tudja biztosítani a zökkenőmentes alapanyag ellátást.
Akár egyedi döntések, illetve a középhosszú távú tervek, valamint a gyártás előkészítés adatai alapján kerülnek kiadásra a gyártási utasítások, követve a technológiai utasításokat. Előáll a termelési ciklusra szükséges anyagigény a raktár felé. Termelésprogramozási rendszerünk segítségével könnyen áttekinthetővé válik a teljes gyártási folyamat, a termelő egységek, gyártógépek, gépsorok tervezett tevékenysége elősegítve a maximális kihasználtságot és a hatékony működtetést. Rendszerünk figyelembe veszi a tervezett gépbeállítási, átállítási időket, épp úgy, mint a gyártás sebességét csökkentő tényezőket, a szükséges félkésztermékek gyártásának megfelelő időzítését. Így a termelő egységek, gyártógépek hatékony, összehangolt működtetésével jelentős kapacitásnövekedés illetve költségmegtakarítás érhető el.
Termelés elszámolási rendszerünkben kerülnek rögzítésre a különböző gyártási események. Szükség esetén lehetőség van a gyártógépekkel, adatgyűjtő berendezésekkel történő integrálásra (pl. gép indítás, megállítás, termelt mennyiségek, felhasznált anyagok, selejt és hulladék), így bizonyos adatok automatikusan rögzítésre kerülnek. A rögzített adatok alapján a legkülönbözőbb információk kerülhetnek át a többi alrendszerbe. Pl. teljesítménybérek, gépkihasználtsági-, termelékenységi adatok, anyagfelhasználás...stb.
Mivel a Modulus Vállalatirányítási Rendszer internetes technológiára épül, felelőtlenség lenne nem kihasználni ennek előnyeit. Ügyfelei kiszolgálásának, az ügyfélszolgálati feladatok csökkentésének leghatékonyabb és legelegánsabb módja, egy ügyfélkapu fenntartása. Itt ügyfelei az Ön által adott hozzáférés segítségével belépve láthatják a függő és archivált árajánlataikat, megrendeléseiket, számláikat, befizetéseiket, lehetősége van pl. elfekvő készleteinek akciós értékesítésére, vagy pl. árajánlatkérések, megrendelések befogadására. Ügyfélkapu rendszerünk jól integrálható Tempus vállalati portál termékünkkel. Ebben az esetben lehetőség van az ügyfélkapu adatainak tükrözésére a központi webszerveren. Így ügyfelei még gyorsabban érik el azt.
A tartalomkezelő rendszer (angolul Content Management System, CMS ) olyan szoftverrendszer, amely nem strukturált információk mint például az internetes portálok akár több felhasználó általi elkészítését, kezelését, és tárolását segíti. Továbbá gondoskodik a tartalmak struktúrált megjelenítéséről, statisztikák készítéséről, kiegészítő funkciók, egyéb alkalmazások integrálásáról.
A webáruház készítése során az egyik legfontosabb feladat, hogy az értékesítést tartsuk szem előtt. „Mindegy mit árulsz, csak forgalmas helyen tedd”, tartja a mondás. És ez különösen igaz a webáruházakra. Szintén fontos egy webáruház elkészítése során, hogy ne a webáruház karbantartására, hanem az eladásra fordíthassuk energiánkat.